Yuridik va jismoniy shaxslar tomonidan veb sayt orqali bo'lgan murojaatlar
Jami murojaatlar: 38Ishonch telefoni statistikasi
Aholini ro‘yxatga olish
2024-03-09 11:45:34 174
Aholini ro‘yxatga olish jarayonida sifat menejmenti dasturiga bo‘lgan ehtiyoj Har qanday aholi va uy-joy fondini ro‘yxatga olish natijasi maʼlumot bo‘lib, bu maʼlumotlarning sifatiga bo‘lgan ishonch juda muhimdir. Shu asosda, sifat menejmenti butun mamlakat bo‘ylab ro‘yxatga olishda markaziy rol o‘ynashi kerak. Sifat menejmenti dasturi umumiy ro‘yxatga olish dasturining eng muhim tarkibiy qismlaridan biri bo‘lib, rejalashtirish bosqichida, rivojlanish davrida, maʼlumotlarni yig‘ish va qayta ishlash hamda natijalarni baholash va tarqatish kabi barcha ishlarga taʼsir qiladi.Har qanday sifat menejmenti dasturining asosiy maqsadlaridan biri sifat komponentini barcha darajalarda ishchilarning bilim va ko‘nikmalaridan to‘g‘ri foydalanish va sifatni taʼminlash uchun belgilangan jarayonlar va tekshiruvlar orqali jarayon avvalidan integratsiyalashdir. Bundan tashqari, ro‘yxatga olish jarayonida tuzatish choralari ko‘rilishi uchun xatolarni aniqlashning operatsion tartib-qoidalarini ham o‘z ichiga oladi. Bunday dastur bo‘lmasa, yakuniy maʼlumotlar natijalarning foydaliligini sezilarli darajada kamaytirishi mumkin bo‘lgan xatolar vujudga kelishi mumkin. Аgar maʼlumotlar sifati past bo‘lsa, bunday maʼlumotlarga asoslangan yechimlar qimmat va noto‘g‘ri hisob-kitoblarga olib kelishi mumkin. Oxir-oqibat, butun ro‘yxatga olish obyektivligi so‘roq ostida qolishi mumkin. “Axborot sifati”ning turli tarkibiy qismlari aniqlanadi va keyinchalik ro‘yxatga olish jarayonida sifatni boshqarish uchun ishlatilishi mumkin bo‘lgan chegaralar, qoidalar tavsiflanadi.